FAQ
Hoe kan ik jullie contacteren?
U kunt ons contacteren via mail: [email protected]
Mag een kind naar een concert?
We raden aan dat kinderen worden begeleid door een volwassene.
Hoe krijg ik mijn tickets terug als ik ze kwijt ben?
Als u denkt dat uw tickets verloren of gestolen zijn, ga dan naar de verkooplink voor het evenement waarvoor u tickets hebt gekocht. Klik op Help en voer het e-mailadres in dat u hebt gebruikt om uw tickets te kopen.
Ik heb mijn bevestigingsmail niet ontvangen of verloren, wat moet ik doen?
Als u denkt dat uw tickets verloren of gestolen zijn, ga dan naar de verkooplink voor het evenement waarvoor u tickets hebt gekocht. Klik op Help en voer het e-mailadres in dat u hebt gebruikt om uw tickets te kopen.
Kan ik mijn reservatie aanpassen?
Als een reservatie eenmaal is gemaakt, kunnen we deze niet meer omruilen of annuleren. U kunt uw tickets altijd veilig doorverkopen op TicketSwap.
Is het mogelijk om een plaats toe te voegen op een bestaande bestelling?
Neen, dit is helaas niet mogelijk. Maar niets houdt u tegen om extra tickets te kopen door een nieuwe bestelling te plaatsen.
Kan ik een terugbetaling krijgen?
Neen, maar u kunt uw tickets altijd veilig doorverkopen op TicketSwap.
Mijn show is uitgesteld of afgelast, hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?
Zodra de annulering wordt aangekondigd, ontvangt u een mail met alle nodigde informatie.
Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?
U kunt de tickets op de volgende manieren betalen:
- Apple Pay
- Bancontact / Payconiq
- Visa
- Master Card
- Ideal