FAQ

Heeft u vragen over het kopen van tickets, het betalingsproces of hoe ons platform te gebruiken? De FAQ-pagina van TicketLive staat voor u klaar. We hebben de meest voorkomende vragen van onze gemeenschap verzameld om een naadloze gebruikerservaring te garanderen. Als u het antwoord dat u zoekt niet kunt vinden, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen.
Algemene vragen

U kunt ons contacteren via mail: [email protected]

We raden aan dat kinderen worden begeleid door een volwassene.

Bestellingen

Als u denkt dat uw tickets verloren of gestolen zijn, ga dan naar de verkooplink voor het evenement waarvoor u tickets hebt gekocht. Klik op Help en voer het e-mailadres in dat u hebt gebruikt om uw tickets te kopen.

Als u denkt dat uw tickets verloren of gestolen zijn, ga dan naar de verkooplink voor het evenement waarvoor u tickets hebt gekocht. Klik op Help en voer het e-mailadres in dat u hebt gebruikt om uw tickets te kopen.

Als een reservatie eenmaal is gemaakt, kunnen we deze niet meer omruilen of annuleren. U kunt uw tickets altijd veilig doorverkopen op TicketSwap.

Neen, dit is helaas niet mogelijk. Maar niets houdt u tegen om extra tickets te kopen door een nieuwe bestelling te plaatsen.

Neen, maar u kunt uw tickets altijd veilig doorverkopen op TicketSwap.

Zodra de annulering wordt aangekondigd, ontvangt u een mail met alle nodigde informatie.

Betalingen

U kunt de tickets op de volgende manieren betalen:

  • Apple Pay
  • Bancontact / Payconiq
  • Visa
  • Master Card
  • Ideal

MENU